قدرت الله ترابی نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا هشت میلیارد تومان برای شهر سراب دوره ( چگنی)‌ و چهار میلیارد تومان نیز برای شهر ویسیان مصوب و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ دیرهنگام اعتبارات و محدودیت زمانی با توجه به آغاز بارندگی ها تصریح کرد: چهار مسیل در شهر سراب دوره وجود دارد که از این تعداد یک مورد اصلی و سه مورد نیز فرعی بوده و اعتبار اختصاص یافته برای تعمیق و تعریض این کانال ها لحاظ شده است.

وی ادامه داد:‌ سراب دوره در بارندگی های شدید سیلابی می شود که به همین منظور نیز اجرای پل "شهدای امیر"  روی جاده اصلی و ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته تا دهانه جدیدی برای عبور آب به آن اضافه شود.

ترابی نژاد تاکید کرد: از دستگاههای اجرایی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، شهرداری ها و پیمانکاران انتظار می رود طرح های مربوط به کنترل سیلاب با سرعت بیشتری اجرا شود.

شهرستان چگنی که به لحاظ وسعت در قسمت هایی منتهی به کوهدشت و در بخش هایی نیز منتهی به پلدختر می شود از آسیب سیل در امان نمانده و برآورد اولیه خسارت به این منطقه از ۵۰۰ میلیارد تومان در ماههای ابتدایی پس از حادثه، به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

در ارزیابی های خسارت سیل فروردین ماه، یکهزار و ۹۸۱ واحد مسکونی، یکهزار و ۱۲۴ واحد تعمیری و ۲ هزار و ۵۵۵ واحد معیشتی در این شهرستان ثبت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.