به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، صبح امروز به همراه معاونین و جمعی از کارشناسان این بنیاد با احمد حسین فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان دیدار کرد.

سرهنگ حجت الله ناصر پور در این دیدار گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیکترین دستگاه به بنیاد حفظ آثار است که می تواند در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش های دفاع مقدس با بنیاد همکاری داشته باشد.

گردنه های دشوار پیش رو را پشت سر خواهیم گذاشت

وی افزود:اگر ارزش های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود به امنیت پایدار خواهیم رسید و گردنه های دشوار پیش رو را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: کمیته هنری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای همکاری دو دستگاه است و انتظار داریم در قالب این کمیته برنامه های هنری و فرهنگی ویژه ای با موضوع دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت ویژه ی فرهنگ ایثار و شهادت در بقای نظام جمهوری اسلامی، گفت: دفاع مقدس ستون انقلاب اسلامی است و پایبندی به ارزش های آن ضامن ماندگاری نظام است. 

دستگاه های فرهنگی باید در مسیر انقلاب حرکت کنند

فتایی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی باید در مسیر انقلاب حرکت کنند و همه ما باید برای تبیین ارزش های دفاع مقدس در سطح جامعه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی  سپس اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در قالب تفاهم نامه، زمینه چاپ چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را فراهم نموده ایم و به دنبال آن هستیم که اعتبارات این حوزه را افزایش دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1285143
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.