عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: ملت ایران همواره با حضور در صحنه های مختلف انقلاب دشمنان را مایوس و ناامید کرده اند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب آزمون های بزرگی را پشت سر نهاده و سربلند بیرون آمده اند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: بسیاری از توطئه های شوم دشمنان با حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی های مختلف خنثی شده و دشمنان از اراده پولادین ملت ایران هراسان هستند.

رحیمی افزود: ۱۳ آبان مختص دانش آموزان و دانشجویان نیست و همه آحاد مردم باید در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از نظام اسلامی اعلام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز دراین جلسه گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر همه توطئه ها ی استکبار جهانی باعث شده تا دشمنان هر روز نسبت به گذشته مایوس تر شوند.
سرهنگ مجید سوری افزود: ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی های مناسبت های مختلف نشان داده اند که پای ارزشهای انقلاب و خون شهیدان ایستاده اند و همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: امسال همانند سال های گذشته ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در بروجرد راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان تختی برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.