به گزارش ایرنا، ناهید پرویزپور روز سه شنبه در نشست بانوان هنرمند در سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، اظهارداشت: لرستان در حوزه انتصابات در پست‌های مدیریتی رتبه هفتگ کشور را دارد.

وی افزود: نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی در طول سال است و امیدواریم همانگونه که با تمرکز زدایی برگزاری این رویداد در تهران و برپایی آن در مرکز استانها، عدالت فرهنگی اجرا شد، زمینه برپایی این رویداد در شهرستان های استان نیز فراهم گردد. 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان کرد: بانوان لرستانی نشان داده اند که در حوزه های مختلف تاثیر گذار و اثر بخش هستند و لرستان در حال حاضر در موضوع انتصابات بانوان، رتبه هفتم کشوری را داراست که البته باید با نگاه ویژه مسئولین استانی این رتبه بهتر و بهتر شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید توانمند سازی بانوان در حوزه های مختلف و سپردن مناصب مدیریتی به زنان است که خوشبختانه در حال حاضر در استان به خوبی اجرا شده که از آن جمله امروز شاهد سپردن سکان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به یکی از بانوان توانمند استان بودیم.

پرویز پور ادامه داد: حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی است و هنر یکی از شاخص ترین حوزه های حضور بانوان است که زمینه ی ابراز تمایلات و احساسات را برای زنان ایران اسلامی فراهم آورده است.

۷۲۷۴/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.