به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد میرعمادی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی افزود: رشد و توسعه هر جامعه مرهون سه عامل پیشرفت علمی، اراده و همت مردم و مسوولان در برابر مشکلات، و برنامه ریزی است.

وی اظهار داشت: مسوولان ملی باید در برنامه ریزی های خود توجه ویژه ای به نظرات لرستان داشته باشند چراکه لازم است با توجه به مشکلات مردم استان، اقداماتی انجام شود تا دست کم لرستان در حد متوسط کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیل لرستان، ویرانگر و متفاوت با سایر استان ها بوده بیان کرد: هشت هزار میلیارد تومان خسارت به این استان وارد شده در حالیکه یکهزار میلیارد تومان برای جبران خسارت ها پرداخت شده و این به معنای باقی ماندن ۸۸ درصد خرابی های سیل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: سیلزدگان لرستان در تامین مسکن و سرمایه کار مشکل دارند که باید کمک ویژه ای به آنها شود.

آیت الله میرعمادی سازمان برنامه و بودجه را از ارکان مهم حاکمیت و دولت و  همانند قلب جامعه دانست و گفت: تخصیص آب، احداث و تکمیل سدها، اجرای مصوبات ستاد اشتغال و  اقتصاد مقاومتی خواسته مردم و مسوولان لرستان است.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.