به گزارش ایرنا زهرا مظفر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:‌ کمبود نیروی انسانی گریبانگیر سراسر کشور است اما جذب همه نیروهای غیررسمی، امسال امکانپذیر نیست.

وی بدون اشاره به تعداد نیروهای مورد نیاز و سهمیه استخدامی های امسال تصریح کرد:‌ اسناد و مدارک نیروهای خرید خدمات، حق التدریس و نهضتی، ارزیابی و پرونده آنها برای تایید به استانها ارسال شده است.

وی ادامه داد: افراد بسیاری شامل نیروهای نهضت و حق التدریسی متقاضی استخدام هستند اما بر اساس قانون، تمامی متقاضیان در صورت نیاز آموزش و پرورش و در طول دوره پنج ساله برنامه ششم توسعه جذب خواهند شد.

مظفر گفت: بسیاری از تجمعات فرهنگیان لرستان در خصوص استخدام این افراد بوده اما به طور قطع تنها افرادی بکارگرفته شده اند که مجوز اسخدام آنها از طرف وزارت آموزش  و پرورش ابلاغ شده و مابقی فعلا مورد نیاز نبوده و مجوزی برای استخدام آنها صادر نشده است.

وی همچنین در خصوص کمبود کتاب افزود:‌ تنها تعداد اندکی از استان ها و برخی مدارس دچار این مشکل هستند که به دلیل ناهماهنگی در توزیع و یا انتقال دانش آموزان رخ داده است.

وی با اشاره به کمبود کتاب در برخی مدارس تهران نیز تصریح کرد:‌ در تمام استان ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ بسته کتاب، بیشتر از اعلام نیاز ارسال شده و مشکلی در خصوص تامین کتاب وجود ندارد.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.