به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ همایون بخشی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان پلدختر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با وقوع سیل نیروی انتظامی پلدختر براساس شرح وظایف ناجا در مواقع سوانح و حوادث اقدامات مرتبط در حوزه های مختلف را انجام داد.
وی افزود: در جریان وقوع سیل در پلدختر علی‌رغم وظایف انتظامی این نیرو، یک هزار و ۷۰۰ مورد ارائه خدمات پزشکی و امدادی در سطح شهر پلدختر به شهروندان آسیب‌دیده داشته است‌.

سرهنگ بخشی بیان کرد: پرسنل نیروی انتظامی پلدختر ۲۸۴ عملیات امدادی در مسیرها و جاده های ارتباطی شهرستان انجام دادند و علاوه بر آن عملیات‌های مختلفی در حوزه های برخوردی و پیشگیری در پلدختر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در جریان وقوع سیل اموالی از مردم به سرقت رفته بود که نیروی انتظامی موفق شد این اموال را به صاحبان آن برگرداند.
فرمانده انتظامی پلدختر ادامه داد: ۱۰۸ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان پلدختر، توسط نیروی انتظامی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اجرا شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی در سال ۹۸ که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال رونق تولید معرفی فرمودند مانند سایر نهادها و سازمان‌ها اقداماتی در حوزه های مختلف انجام داده و در این راستا با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد کرده است.
 سرهنگ بخشی بیان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان کالا از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف ۳۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ریالی ۵۵ میلیارد ریال و دستگیری ۳۸ نفر و تحویل آن به مراجع قضایی شده است.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه سرزمینی خود در سطح شهرستان پلدختر ۵۴۱ فقره، انواع عملیات پاکسازی در حوزه‌های مختلف را انجام داده است.

۷۲۷۲/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.