به گزارش ایرنا در این پیام آمده است:  امنیت از نعمت‌های ارزشمند و گرانسنگ ودر عین حال مغفول و مجهولیست که دوام و بقای جوامع بشری منوط به وجود آن است. تامین‌کنندگان آرامش و امنیت جامعه وحافظان نظم اجتماعی همواره در جوامع بشری دارای ارزش و احترام خاصی در نزد عموم بوده اند.

این پیام می افزاید:  نیروی سبزپوش انتظامی کشور به عنوان یکی از نیروهای متعهدِ، تاثیرگذار و رکن اصلی تامین امنیت و آرامش اجتماعی در کنار سایر نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در راه انجام وظایف و مأموریت‌های خویش دارای کارنامه‌ای درخشان مملو از جانفشانی و ایثار است و در این راه شهدای گرانقدری را نیز تقدیم انقلاب و میهن اسلامی نموده است.

این پیام ادامه می دهد: تاثیر نظم و امنیت بویژه امنیت روانی در خلال تاثیراتش بر همه شئون اجتماع، نقش مهمی در مولفه سرمایه گذاری و صنعت گردشگری به عنوان دو فاکتور مهم توسعه و پیشرفت کشور در شرایط امروزی دارد.

این پیام اضافه می کند: نیروی انتظامی در استان لرستان از نیروهای توانمند و زبده ایست که در راه انجام ماموریت ها و وظایف محوله از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است. امید است این نیروی پرافتخار با دستیابی به تجهیزات و امکانات پیشرفته روز و نیروی انسانی کارآمد و متعهد بیش از پیش در راه انجام وظایف گسترده خویش موفق باشد.

استاندار لرستان اضافه کرد:  اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی ، هفته منتصب به این نیرو را به همه سبز پوشان و سبز قامتان، فرماندهان، افسران درجه‌داران، پرسنل کادر و اداری و سربازان این نیرو در لرستان تبریک عرض نموده ،دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند مسئلت می نمایم.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.