علی نجات نورعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :در شهر نورآباد حداقل سه ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی باید وجود داشته باشد این در حالیست که تنها یک ایستگاه در این شهر فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: ساختمان ایستگاه دوم آتش نشانی نورآباد در سال  ۹۰  تکمیل و به بهره برداری رسید اما به دلیل کمبود نیرو و تجهیزات مورد نیاز  بدون استفاده مانده است.
وی، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات اصلی این مرکز امدادی عنوان کرد و افزود: براساس استانداردهای ملی، به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، فعالیت یک مأمور آتش نشانی در منطقه ضروری است که تعداد نیروهای آتش نشان در نورآباد، متناسب با جمعیت و وسعت شهرستان نیست.
وی اظهار داشت: با توجه به وسعت و گستردگی شهرستان دلفان، علاوه بر ضرورت تجهیز و راه اندازی ایستگاه شماره ۲، احداث سه ایستگاه دیگر در مناطق کاکاوند، خاوه و میربگ ضروری است.
نورعلی افزود: با وجود نبود امکانات و ایستگاههای مورد نیاز آتش نشانی و خدمات ایمنی، این شهرداری تمام توان خود را برای کمک به حادثه دیدگان بکار گرفته که در این راستا بیش از ۵۰۰ مورد عملیات امدادی طی یکسال گذشتهدر شهرستان دلفان صورت گرفته است .
 وی، آتش سوزی واحدها مسکونی، تجاری و مزارع و آب گرفتگی منازل براثر سیل را  ازمهمترین حوادث سال گذشته دراین شهرستان عنوان کرد.
شهرنورآباد مرکز شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد .
۷۲۷۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.