شهردار کلاته رودبار امروز در حاشیه افتتاح ساختمان آتش نشانی کلاته رودبار در گفت و گو با ایرنا، افزود: آتش نشانی شهرداری کلاته رودبار در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع به بهره برداری رسید.
سجاد فدایی باشی اضافه کرد: این مجموعه دارای ۲ طبقه و شامل آشیانه، واحد اداری، خدماتی و آموزشی اس و برای تکمیل و تجهیز این ساختمان، ۹ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی هزینه شده است.
فدایی باشی گفت: هم اکنون چهار نیرو به صورت شیفتی در آتش نشانی کلاته رودبار مشغول فعالیت هستند.
وی ادامه داد: این مجموعه دارای یک دستگاه خودروی سنگین حمل آب به ظرفیت ۲ هزار لیتر است که با توجه به مساحت زیر نظر، به یک خودروی دیگر است.
شهردار کلاته رودبار خاطر نشان کرد: پیش از این، آتش نشانی کلاته در یک سوله اجاره ای مستقر بود که اکنون دارای یک ساختمان مستقل شده است.
شهر کلاته رودبار در ۴۵ کیلومتری شمال شهر دامغان و در محور دامغان-گلوگاه قرار دارد که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای چهار هزار و ۶۱۱ نفر جمعیت است.
خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این سفر از کارگاه خیاطی مؤسسه خیریه مهرگان کلاته رودبار با ۱۰ نیروی انسانی فعال، بازدید کرد. بهره برداری از چهار طرح بهداشتی و عمرانی و بازدید از مجموعه تفریحی چشمه علی دامغان از دیگر برنامه های معاون استاندار به شهرستان دامغان است.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.