مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: آزمون استخدامی آتش‌نشانی قزوین، روز جمعه ۱۸ مرداد برگزار و 2797 نفر طی این آزمون با هم به رقابت می‌پردازند.

مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در روز جمعه تصریح کرد: به‌منظور تکمیل نیروی انسانی شهرداری‌های استان در حوزه مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در سال 95 درخواست مجوز کردیم که سال 98 مجوز آن صادرشده است.

وی افزود: تاکنون دو هزار و 779 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و کارت آزمونشان صادرشده است، آزمون استخدامی مشاغل پیمانی آتش‌نشانی صبح روز جمعه ۱۸ مرداد به‌صورت کتبی در سه مرکز قزوین و یک مرکز در تاکستان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: از داوطلبان می‌خواهیم که کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و در صورت وجود مشکل برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس ۳×۴، برای رفع نقص آزمون به مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی قزوین به نشانی خیابان دانشگاه، کوچه شهید خاکپور مراجعه کنند.

صالحی عنوان کرد: در این آزمون 75 نفر در پست‌های بلاتصدی آتش‌نشانی جذب نیرو می‌شود که با این تعداد نیروی انسانی موردنیاز آتش‌نشانی تکمیل می‌شود مگر این‌که کسی بازنشسته شده باشد.

وی بیان کرد: در آزمون کتبی سه برابر ظرفیت جذب می‌شوند و برای هر پست یک آزمون عملی برگزار می‌شود و پس از طی مراحل گزینش و اداری به شهرداری‌های درخواست شده فرستاده می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: طبق نیاز آتش‌نشانی‌ها 19 نفر در تاکستان، 23 نفر در محمدیه، دو نفر در شریفیه، سه نفر اقبالیه، یک نفر معلم کلایه، 14 نفر در قزوین، چهار نفر در بوئین‌زهرا، آبیک هشت نفر و سیردان یک نفر جذب می‌شوند.

وی تأکید کرد: آزمون استخدامی مشاغل پیمانی آتش‌نشانی  صبح روز جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار برای داوطلبان الزامی است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.