سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، او سید نوراله سیف است که همچون دژی استوار و مستحکم به فعالیت در ورزش ادامه می دهد و روحیه بخش جوانان و حتی مسئولان ورزش است او حتی در انجمن پیشکسوتان کشور نیز صاحب جایگاه می باشد به بهانه مسئولیتش در انجمن پیشکسوتان کشور گفتگویی با او داشتیم که تقدیم می کنیم به مخاطبین عزیز  :

سید نوراله سیف در ابتدا در خصوص تاریخچه تشکیل انجمن پیشکسوتان استان می گوید: حدود ۶ سال گذشته محمدی اصل مدیرکل وقت ورزش و جوانان با دعوت از بنده خواستار تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش لرستان شد بعداز گفتگوهایی که باهم داشتیم ایشان لطف نمودند با هماهنگی و اخذ مجوز از وزارت ورزش و انجمن پیشکسوتان ورزش کشور ، این کار را به ما محول نمودند  که انجمن استان را تشکیل نماییم و اینجانب بعنوان رییس منتخب انجمن پیشکسوتان ورزش کشور در لرستان منصوب شدم.

۱۲۵ نفر عضو انجمن پیشکسوتان هستند

رییس انجمن پیشکسوتان ورزش لرستان در ارتباط با نحوه همکاری و عضو گیری از پیشکسوتان افزود : خوشبختانه اکثر پیشکسوتان عزیز با انجمن در ارتباط هستند  در حال حاضر تعداد ۱۲۵ نفر از عزیزان با تشکیل پرونده عضو رسمی انجمن بوده و در خدمتشان هستیم .

سیف با بیان اینکه انجمن متعلق به پیشکسوتان ورزش می باشد اظهار داشت: هر کدام از پیشکسوتان که تمایل به همکاری و عضویت در انجمن را دارند می توانند با مراجعه به دفتر انجمن و تحویل مدارک و سوابق ورزشی متقاضی حضور در انجمن شوند که پس از بررسی و  در صورت احراز شرایط بصورت رسمی عضو انجمن پیشکسوتان استان خواهند شد.

سیف با تشریح مسابقات پیشکسوتان بیان نمود: مسابقات پیشکسوتان در سطح کشوری و بین المللی در رشته های مختلف برگزار می شود و پیشکسوتان لرستانی نیز همچون سایر ورزشکاران در مسابقات حضور فعال دارند و جهت اطلاع جامعه ورزشی باید عرض شود خوشیختانه پیشکسوتان لرستانی تاکنون در مسابقات وزنه برداری و کشتی و .... خوش درخشیده و مقامهای جهانی نیز برای کشور و استان کسب نمودند.

رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان همچنین اشاره ای به فعالیتهای انجمن کرد و عنوان کرد: تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان، استقبال از ورزشکاران نام آور ،عیادت و سرکشی از پیشکسوتان و همکاری با اداره کل ورزش استان از جمله فعالیتهایی هستند که در طول سال با همکاری سایر عزیزان انجام می دهیم.

هیچ گونه اعتبار و کمک مالی از ادارات و دستگاههای دولتی و خصوصی به انجمن نمیشود

وی که خود از چند دهه پیش موسس چند باشگاه ورزشی در خرم آباد بوده با بیان اینکه انجمن هیچ گونه اعتبار و کمک مالی از ادارات و دستگاههای دولتی و خصوصی دریافت ننموده افزود: نه تنها اداره کل ورزش و جوانان بلکه هیچ ارگان دولتی و خصوصی تاکنون اعتباری به انجمن ترزیق نکرده و صفر تا صد هزینه های جاری و اجرای برنامه های انجمن پیشکسوتان استان بر عهده شخص اینجانب است .

سیف ادامه داد: حتی اتاق مخروبه ای که در اداره ورزش خرم آباد جهت استقرار دفتر انجمن به ما تحویل شد و اینجانب بیش از ۴ میلیون هزینه بازسازی اش را پرداخت نمودم و به اتاقی شیک تبدیل گردید  متاسفانه بعداز تبدیل به احسن شدن اتاق ، مسئول وقت اداره{ کرمی} مدعی اتاق شد و در اقدامی غیرمنطقی مانع از استقرار انجمن در آن اداره شد.

وی با گله مندی از رفتار وقت مسئولان ورزشی اظهار کرد: به جهت تداوم  فعالیتها و احترام به قشر پیشکسوت، ۲ دواحد مجهز اداری مسکونی خود را تبدیل به دفتر انجمن نمودم وهم اکنون نیز با تمام امکانات بعنوان دفتر انجمن پیشکسوتان استان واقع در نبش میدان پلیس { شاپور خواست} در خدمت عزیزان هستیم.

انجمن پیشکسوتان نقش موثری در ورزش استان دارد

ایشان در جواب سوال خبرنگار خبرآنلاین مبنی بر آیا اداره کل ورزش کمک های مالی مقطعی به انجمن می کند یا خیر گفت: تاکنون نه تنها هیچگونه کمک مالی به انجمن نشده بلکه به سفارش مسئولان ورزش استان، شخصاً  در چندین مرتبه کمک مالی به تیمهای ورزشی جهت اعزام به مسابقات پرداخت کردم بنابراین مطمن باشید انجمن پیشکسوتان نه تنها سربار ورزش و نمادین نیست بلکه برای ورزش تاکنون نقش موثری ایفا نموده است.

رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان در خصوص نحوه فعالیت انجمن پیشکسوتان شهرستانهای استان این چنین توضیح داد: در جلسه ای که از قبل با جناب سید علی کریمی داشتیم در این خصوص پیشنهاد دادیم و خواستار راه اندازی انجمن پیشکسوتان شهرستانهای استان شدیم  خوشبختانه ایشان نیز در این خصوص با نظر مساعد موافقت نمودند و قرار است در آینده نزدیک انجمن شهرستانهای استان نیز راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نمایند.

تاکید بر حل مشکلات مالی قهرمانان

سید نوراله سیف در پایان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: جناب کریمی اهل ورزش و از خانواده ورزشی است و قطعاً انتظارات از او بالاست انتظار می رود هزینه هایی که قهرمانان از هزینه شخصی برای اعزام و شرکت در مسابقات حرفه ای پرداخت می کنند را تقبل نموده تا قهرمانان با آسایش و رفاه کامل بفکر حضور در مسابقه و کسب عنوان برای لرستان باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1268435
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.