به گزارش ایرنا محمدجواد محمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در روزهای یکم و دوم مهرماه، داوران بیست ودومین جشنواره قصه گویی استانی لرستان با دیدن قصه های شرکت کنندگان، ۳۵ قصه گو را در بخش های مختلف برای رقابت در مرحله استانی انتخاب کردند.

وی  گفت: دربخش صحنه ای، ۱۴۵ قصه گو، قصه های خود را ثبت کردند و مورد داوری قرار دادند که از این تعداد، ۳۵ قصه گو دربخش های مختلف زنان و مردان، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و پدربزرگ و مادربزرگ ها به مرحله ی استانی ورود پیدا کردند.
محمدی با اشاره به اینکه اجراهای مختلف امسال به لحاظ کیفی درسطح خوبی نسبت به سال های قبل هستند، عنوان کرد: توجه به اصول و فنون قصه گویی مبتنی براهداف جشنواره، تنوع درانتخاب قصه ها، تنوع درشیوه های اجرا، توجه به شیوه های تعیین شده در شیوه نامه، از مهم ترین شاخص هایی است که موجب شده کیفیت آثار  درسطح خوبی قرار گیرند.
محمدی اظهار داشت: امیدوارم جشنواره ی استانی درفضایی آرام و نیز رقابت سالم و هدفمند برگزار شود.
وی یادآور شد: آفرین پنهانی معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان، سیامک موسوی و کرم رضا تاجمهر و داوران نوجوان، آرزو چغلوندی، پریا مردای و امیررضا عبدالله زاده ، راه یافتگان به مرحله استانی بیست ودومین جشنواره قصه گویی را انتخاب ومعرفی کردند.
علاقمندان به شرکت دربخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.