به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا حیدری در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت : در سال تحصیلی جدید حدود پنج هزار ۵ هزار مدرسه در اختیار دانش آموزان در سال تحصیلی است

وی افزود : لرستان ۱۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی دارد و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس که در حال برگشت بود، جذب شده است.

حیدری در ادامه گفت : ۱۹۶ میلیارد تومان  اعتبار در ۲ماه و نیم برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان هزینه شده است

۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس استان دارای بخاری نفت سوز هستند

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه  در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس لرستان دارای بخاری نفت سوز هستند اظهار داشت:  این در حالیست که علمک گاز تا درب مدارس این کلاس ها نصب شده است و تلاش می شود که این تعداد کلاس درس دارای بخاری نفت سوز استاندارد سازی شوند.

محمدرضا حیدری با اشاره به دیگر کلاسهای درس افزود: هزار و ۶۰۰ کلاس دیگر در استان دارای بخاری نفت سوز هستند و این در حالیست که علمک گاز هم ندارند که مشکل این کلاس ها باید رفع شود.

هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کلاس نخواهد بود

این مقام مسئول عنوان نمود: در آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط مناطق سیل زده در استان هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کلاس نخواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان بیان کرد: پروژه آموزشی ۲ هزار متر مربعی ۱۲ کلاسه پلدختر که بر اساس قرارداد باید خرداد ۹۹ تحویل شود تا ۱۰ مهر ماه آینده تحویل می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1260386
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.