به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت جامعه بشری تهدیدات هم افزایش پیدا کرده است از این رو حوزه پدافند غیرعامل با اهمیت می باشد.

وی افزود: به تناسب نیازهای جامعه انتظارات مردم افزایش داشته است بنابراین کسانی که مسئولیت دارند باید به این موضوعات توجه ویژه کنند.

وی بیان کرد: پس از جنگ های جهانی اول و دوم پدافند غیرعامل بیشتر از سایر پدافندها مورد توجه قرار گرفته همچنین در جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی این تهدیدات را تجربه کرده ایم و شرایط زیرساختی هم مورد مشاهده قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل باید بصورت جدی توجه شود.

ثمینی ادامه داد: بسیاری از دستگاه های اجرایی به نامه ارسالی از سوی پدافند غیرعامل استان پاسخی نداده اند و باید این مورد توجه قرار گیرد چرا که بیشتر این امر مهم به مدیران دستگاه های اجرایی مربوط می شود.

وی یادآور شد: اظهار نظر دستگاه های اجرایی در تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در تکمیل و عملیاتی شدن این طرح نقش دستگاه های اجرایی مهم بوده و مدیران باید بصورت جدی ورود پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط استراتژیک لرستان امیدواریم با همکاری همه جزو استان های مهم و برتر باشیم همچنین در شرایط طبیعی نیاز به پیش بینی و پیشگیری های لازم می باشد.

۷۲۷۳/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.