به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز لرستان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: طرح گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان بروجرد با جمعیت حدود ۴۰۰ خانوار افتتاح و به  بهره برداری رسید.

غلامرضا لطفعلیان افزود: این روستاها شامل قلعه کاظم، کوشکی علیا و سفلی، دره مراد، دره نقدی، ده توشال، دودانگه، زینعلی، سرچغا، سرنجه، فخرآباد بالا، قپانوری، قلعه محمدضیا و کلان می باشند.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد و اشترینان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.
وی بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۲۲۸ روستای این ۱۸۷ روستا از نعمت گاز شهری بهره مند شده که این مقدار معادل ۹۶ درصد جمعیت روستایی این شهرستان است.
لطفعلیان اضافه کرد: مجموع مشترکان گازشهری شهرستان بروجرد ۱۱۵ هزار و ۵۹۰ مشترک است که از این تعداد ۹۰ هزارو ۵۹۸مشترک شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۹۶ درصد گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بخش مرکزی و ۱۰۰درصد روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بخش اشترینان انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون یکهزار و ۱۷۵ روستای لرستان و تمامی شهرها بجز شول آباد گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به شهر شول آباد امسال آغاز شده و اکنون ۸۷.۵ درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند که این رقم ۱۲.۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

لطفعلیان افزود: مجموع صنایع بهره مند از گاز طبیعی نیز یکهزار و ۲۰۰ واحد می باشد که امسال نیز گازرسانی به ۲۰۹ واحد دردستور کار قرار گرفت و هفته جاری ۱۳۶ واحد بهره برداری می شود.

در آیین افتتاح این طرح استاندار لرستان، نمایندگان شهرستان، فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

۶۰۵۲/۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.