به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح آبرسانی به روستای دره تنگ سفلی، طرح پل و آبنمای ایل راه عشایری منطقه کهمان و کلنگ زنی یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) سه طرح بهره برداری و کلنگ زنی شده سومین روز از هفته دولت در شهرستان سلسله بودند.

به گفته حمید بهاروند رئیس اداره آبفار سلسله برای بهره برداری از طرح آبرسانی روستای دره تنگ سفلی مبلغ ۱۵ هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده و ۸۵۰ نفر جمعیت معادل ۲۷۰ خانوار از اهالی روستا را تحت پوشش قرار می دهد، برای احداث این طرح ۲ باب مخزن، یک واحد ایستگاه پمپاژ و یک حلقه چاه ایجاد شده و در مجموع ۱۱ هزار متر لوله گذاری صورت گرفته است که محل تامین آب آن، چشمه کهمان می باشد.

 امروز همچنین طرح دو پل و دو آبنمای ایل راه عشایری منطقه کهمان به نمایندگی از ۶ باب چشمه و ۶ باب آبشخور بهداشتی در منطقه عشایری گاماسیاب به بهره برداری رسید که به گفته حمید یوسفوند رئیس امور عشایر سلسله برای مجموع این طرح ها ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

در آیینی دیگر یک واحد ۶۰ متری مسکن مددجویی کمیته امداد به نمایندگی از ۱۹ طرح کمیته امداد در شهرستان سلسله کلنگ زنی شد. معاون کمیته امداد سلسله در آیین کلنگ زنی طرح، گفت: این طرح با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود که کمیته امداد شهرستان مبلغ ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به مددجو پرداخت می نماید و کلیه انشعابات آب، برق و گاز آن نیز رایگان خواهد بود.

همچنین در سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله برگزار شد. در این نمایشگاه آثار تجسمی ۶ تن از هنرمندان شهرستان به نمایش گذاشته شده و تا هشتم شهریور ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

۷۲۶۵/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.