به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا محمدی گفت: با توجه به بخشنامه سازمان امور مالیاتی برای این دسته از مودیان مشمول بند ی تبصره 6 قانون بودجه سال 1398، جهت ثبت نام پایانه فروشگاهی، (کارتخوان بانکی) در درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir ، در مهلت مقرر تعیین شده، چهارشنبه 23 مرداد 1398، لازم است کلیه مودیان مالیاتی مورد نظر نسبت به این مهم، اقدامات لازم را انجام داده و منتظر دریافت شناسه کارتخوان خود باشند.

تاکید به صاحبان مشاغل
مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان تصریح کرد: کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران صادر می شود، توجه داشته باشند: لازم است نسبت به ثبت کارتخوان با امکانات مورد نظر اقدام گردد. در این خصوص شرکت های توزیع کننده و پشتیبان از این نوع کارتخوان ها معرفی شده اند و همچنین کارتخوان اعلام شده، با حساب مرتبط به نام مودی مربوطه باشد.


وی در پایان بیان داشت: از اعلام یک کارتخوان با حساب مشترک (دو مودی با پرونده جداگانه و نه شراکتی) یا (یک مودی و یک غیرمودی) جهت جلوگیری از مشکلات آتی خودداری شود.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1238593
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.