استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز خبرنگار پیام مشترکی صادر کردند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد محمود صارمی در میان اوراق تقویم مناسبت‌های کشور، ارزش و اهمیت خاصی دارد. 
این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، فرهیختگانی که به واسطه‌ی آگاهی و شناخت بیشتر از مسایل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک سو و دستیابی آسان به مسئولین و تصمیم‌گیرندگان امور از سوی دیگر، تاثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می‌کنند.
 آنچه که در این روز، مهم است و به معنی تداوم راه شهید صارمی تلقی می‌شود داشتن دغدغه‌های انسانی و اسلامی، نوع‌دوستی، خیرخواهی، قانون‌گرایی، ترجیح منافع عمومی و مصالح جمعی بر منافع شخصی و تلاش برای تعالی کشور و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.
اینجانبان لازم می‌دانیم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی همه شهیدان اهل قلم به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی این روز ماندگار را به همه اهالی رسانه و خبر تبریک عرض نماییم.
امیدواریم خبرنگاران و رسانه‌نگاران و دست‌اندرکاران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور بیش از پیش موفق باشند.
سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد سیدموسی خادمی استاندار لرستان
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.