به گزارش ایرنا، امیر صارمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات هنرستان فنی آموزش و پرورش اشترینان افزود: پروژه استخر سرپوشیده اشترینان هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت استخر ۶۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان بیان کرد: ۱۶ آموزشگاه در بخش اشترینان تخریبی هستند و باید سریعا بازسازی شوند، همچنین ۲۵ آموزشگاه این بخش نیاز به روکش آسفالت محوطه مدارس دارند.

صارمی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بخش اشترینان اضافه کرد: آموزش و پرورش بخش اشترینان در سال تحصیلی جدید ۸۳ نیروی فرهنگی کمبود دارد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات اموزش و پرورش اشترینان تخریبی بودن ساختمان اداری این نهاد است که مکاتبات لازم برای اقدام به بازسازی ان انجام شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اموزش و پرورش اشترینان دارای ۹۴ اموزشگاه و ۳۲۸ کلاس درس است.

رئیس اداره اموزش و پرورش اشترینان گفت: اموزش و پرورش اشترینان دارای پنج هزار و ۷۵۰ نفر دانش آموز و ۵۸۱ نفر فرهنگی می باشد.

برادر شهید محمود صارمی در این آیین گفت: شهید صارمی متعلق به زادگاهش بخش اشترینان است.

رشید صارمی افزود: شهید صارمی با خون خود ثابت کرد که یک خبرنگار وظیفه شناس بود.

وی اظهار داشت: شهید صارمی درد مردم افغانستان را با خون خود نوشت و در وصیت نامه خود عنوان کرده بود که تا آخرین لحظه از عمر خود در کنار مردم مظلوم افغانستان خواهد ماند.

وی بیان کرد: شهید صارمی با شهادت خود به حرفه خبرنگاری رنگ و بوی شهادت داد و خون سرخش با مرکب قلمش آمیخته شد تا روز خبرنگار در کشورمان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین از طرف رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان از خبرنگاران فعال رسانه تجلیل به عمل آمد.

خبرنگاران نیز از پروژه استخر سرپوشیده و سالن ورزشی آموزش و پرورش بازدید کردند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.