مدیرکل صدا و سیمای لرستان اعتمادسازی بین مردم و مسئولان را یکی‌ از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها ذکر کرد و گفت: در سال‌ جاری انتخابات مجلس را در پیش داریم که باید مواظب باشیم موضوعات فرعی به موضوعات اصلی تبدیل نشود .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، علی‌رضا شیروی در دیدار صمیمی اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در لرستان که امروز دوشنبه، چهاردهم مردادماه در آستانه روز خبرنگار در بیت نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه به‌ویژه شهید صارمی، تهدیدات دشمن در حوزه رسانه‌ای را مهم‌ترین مسئله امروز رسانه‌ها ذکرکرد و گفت: دشمن اکنون در حوزه کارکردهای حیاتی انقلاب برای جامعه ورود پیدا کرده و سعی در تضعیف آن‌ها دارد که این کاردکرد در زمینه رسانه‌ها بحث سرمایه اجتماعی است و ما نیز براساس آن سیاست‌گذاری رسانه‌ای را شکل دادیم .

وی افزود: این کارکردها در نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شود که دشمن سعی می‌کند آن‌را به ضعف تبدیل کند و تلاش دشمن بر این است که این موضوع را به مردم ما القا کند که ما توان حل مشکلات از راه قانونی و معمول را نداریم .

شیروی با اشاره به این‌که تضعیف ارتباط بین مردم و مسئولان و مردم با جامعه از دیگر راهبردهای دشمن است، اظهار کرد: دشمنان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب انقلاب را مورد هجمه قرار دادند، که در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند که مردم از ارزش‌های انقلاب رویگردان نیستند بلکه این مدیران و مسئولان هستند که مورد هجمه قرار گرفته‌اند و دشمن این‌گونه نشان می‌دهد که مردم از انقلاب رویگردان هستند .

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان با بیان این‌که اعتمادسازی بین مردم و مسئولان یکی‌ از رسالت‌های رسانه است، ادامه داد: همان‌گونه که ما در سختی‌ها به مردم عراق کمک کردیم در جریان سیل نیز تعدادی از مردم عراق به کمک مردم سیل‌زده خوزستان و لرستان آمدند و کمک کردند .

وی با بیان این‌که در جامعه رسانه‌ای باید این مطالب را رصد و شناسایی کنیم و دچار دام دشمن نشویم و در زمین دشمن بازی نکنیم، ادامه داد: امسال آغاز ۴۰ سال دوم انقلاب و سال مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش داریم که باید کارآمدی نظام را نشان دهیم .

مدیرکل صدا و سیمای لرستان اظهار کرد: در سال جاری انتخابات مجلس را در پیش داریم که باید مواظب باشیم موضوعات فرعی به موضوعات اصلی تبدیل نشود .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.