به گزارش ایرنا مجتبی بیرانوند روز یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد که در محل سالن کنفرانس دانشگاه ازاد بروجرد برگزار شد، افزود: چهار کمپ غیر مجاز در بروجرد وجود دارد که باید پلمپ شوند.

وی اظهار داشت: مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ در مرکز لرستان با ظرفیت ۲۴۰ نفر ولی به علت کمبود فضا تعداد ۳۷۰ نفر در این مرکز پذیرش شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: در صورت راه اندازی اردوگاه نگهداری، توانمندسازی و درمان افراد معتاد متهاجر که با همکاری سپاه لرستان در حال انجام است ظرفیت نگهداری ۵۰۰ نفر را دارد.

بیرانوند اضافه کرد: این مرکز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان مرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: معتادان که در این مرکز نگهداری می شوند در راستای توانمند سازی و مهارت اشتغال انان نیز کارهایی انجام خواهد شد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: اولویت اصلی فرهنگ پیشگیری است که باید اقدامات لازم دستگاههای مرتبط فرهنگی انجام دهند.

رئیس بهزیستی بروجرد گفت: در حال حاضر شهرستان بروجرد دارای چهار کمپ مجوز دار و چهار کمپ فاقد مجوز و هشت کمپ نیز تاکنون موافقت اصولی برای راه اندازی دریافت کرده اند.

کرم رضا پیردایه افزود: نیاز شهرستان بروجرد هشت کمپ می باشد که با توجه به وجود ۱۶ کمپ در شهرستان بروجرد تعداد هشت کمپ اضافه هستند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.