به گزارش ایرنا عبدالله عزیزپور روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار داشت: رسانه ها بخوبی می توانند در زمینه ازدواج آسان و پایدار فرهنگ سازی کنند.

وی ادامه داد: در هفته ازدواج علاوه بر برگزاری جشنواره های ازدواج و نمایشگاه جهیزیه از زوجین موفق هم تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه  اگر کشوری پیر شود مجبور به وارد کردن نیرو کار جوان می شود تصریح کرد : برای جلوگیری از این معضل باید راهکار ازدواج آسان را فراهم کنیم.

عزیزپور گفت: برگزاری کارگاه های آموزش قبل، حین و بعد ازدواج با حضور مدرسین تربیت مربیان در دستور کار است و باتوجه به فراخور اعتبارات اداره کل جشنواره ها در شهرستان ها استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری صنوف مرتبط با ازدواج در نظر داریم در این هفته زوجین بتواند با هر خرید از تخفیف ویژه ای برخوردار شوند.

وی بیان کرد: به دنبال راه اندازی کمپین و جریان های رسانه ای در خصوص ازدواج آسان و ازدواج پایدار هستیم.

رییس خبرگزاری جموری اسلامی لرستان در ادامه به ظرفیت بالای این خبرگزاری جهت پوشش مناسب خبری برنامه های هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: باید شرایط برای برپایی ازدواج آسان فراهم شود تا جوانان بتوانند براحتی ازدواج کنند.

محمد علیدوستی بیان کرد: در این راستا رسانه ها کارگشا و اثرگذار هستند و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و همچنین آگاه سازی می توانند جوانان را نسبت به برگزاری ازدواج آسان تشویق کنند.

وی اضافه کرد: یکی از پدیده های مذموم جامعه ، آسیب اجتماعی طلاق است که می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات باشد در این خصوص با فرهنگ سازی در راستای ازدواج آسان و پایدار می توانیم در کاهش این آسیب اجتماعی اثر گذار باشیم.

۱۲ تا ۱۸ مرداد با عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.