به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز شنبه در دیدار اعضای کمیته ازدواج شهرستان مرند با وی، با بیان اینکه تزلزل و بی ثباتی خانواده ها، یک مسئله اصلی در دنیا است، اظهار داشت: در کشور ما نیز با توجه به ارتباطات بین المللی، از آسیب های مربوط به حوزه خانواده در امان نمانده ایم.
وی افزود: افت آمار ازدواج نسبت به سالهای گذشته و نیز میزان طلاق در کشور، یک خطر است که مسوولین در این خصوص باید تلاش خود را بیشتر کنند.
امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: اهمیت ازدواج تا جایی است که خداوند آن را در کنار یاد خدا، عامل آرامش بیان فرمودند و هیچ چیز  مقدس تر از ازدواج نیست.
حجت الاسلام نعمت زاده گفت: حرکتی که در قالب کمیته ها در خصوص انجام اقدامات در زمینه ازدواج جوانان شروع شده، بسیار خوب است اما باید سعی کنیم این حرکت، عمومی شود.
وی ضمن اشاره به اهمیت تشکیل خانواده در جامعه، ابراز داشت: خانواده برای مفید واقع شدن فرد در جامعه بسیار موثر و سودمند است.
امام جمعه مرند یادآوری کرد: همه نهادها باید سعی کنند در راستای تامین آرامش و آینده جوانان و نیز برای مصون ماندن از خطرات فرهنگی که جامعه را تهدید می کند، تلاش نمایند.
در این نشست، پس از تشریح برنامه های هفته ازدواج توسط رئیس اداره ورزش و جوانان مرند، از تعدادی از خیرین شهرستان در امر کمک به ازدواج و تهیه جهازیه تجلیل و قدردانی شد.

9916/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.