به گزارش ایرنا، حشمت بهمنی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات راه های ارتباطی شهرستان افزود : با گذشت چهار ماه از وقوع سیل بازسازی راههای ارتباطی کند است و باید تسریع یابد.
وی با بیان اینکه در جریان سیل اخیر خسارت جدی به زیرساخت ها راههای ارتباطی شهرستان دلفان وارد شد، بیان کرد: تخریب راه های ارتباطی و پل ها در جاده های روستایی مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.
وی یاد آورشد: در جریان سیل اخیر بیش از ۱۰۰ دهنه پل کوچک و بزرگ آسیب دید و علاوه بر این سیل و رانش به خصوص در جاده نورآباد به امامزاده ابراهیم و نورآباد به تنگه گاوشمار در منطقه رضا ویس تخریب شد.
مدیرکل راهداری و خدمات جاده ای نیز علت طولانی شدن عملیات بازسازی را عدم ابلاغ موافق نامه ها اعلام کرد و گفت: از فرماندار دلفان درخواست می شود پیگیری های لازم را در جهت تسریع در صدور موافق نامه ها داشته باشند.
عباس شرفی از آغاز عملیات ساخت ۱۰ پل  ارتباطی در جاده های روستایی شهرستان دلفان خبر داد و افزود:  این پل ها در جریان سیل اخیر خسارت دیده اند و بهره برداری از آنها در سال جاری انجام می شود.

وی یادآورشد: تاکنون ۷۰۰ تن آسفالت سرد در سطح مسیرهای خسارت دیده آسفالت ریزی شده است.
شرفی اظهارداشت: کار بازسازی مسیر خسارت دیده جاده امامزاده ابراهیم آغاز شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ اعتبارات بزودی کار بازسازی جاده های ارتباطی خسارت دیده در دیگر مناطق نیز آغاز می شود.
در جریان سیل ۱۲ فروردین ماه سال جاری بیش از هشت هزار میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی دلفان خسارت وارد شد.
۷۲۷۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.