مدیرکل کانون پرورش کری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: اعضا ومربیان مراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان تئاترکتابخانه ای را فعال کرده اند و آثار زیادی دراین زمینه تولیدشده است.

وی بیان کرد:  از سال ۹۷ و ۹۸ تئاترکتابخانه ای در مراکز کانون لرستان به عنوان یک فعالیت جذاب، مورد توجه اعضای نوجوان قرار گرفته است و شاهد خلق آثار زیادی دراین زمینه هستیم.

محمدی ادامه داد: تئاترکتابخانه ای فعالیتی عضو محور است که به ساده ترین شکل ممکن در زمان خیلی کمی اعضا به کمک مربی، می توانند یک اثر را تولید کنند.

محمدی افزود: بیش از یکسال است که تئاترکتابخانه ای  درمراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان، با هدف جذب وماندگاری و کشف و شکوافایی استعداد اعضا به اجرا درمی آید.

وی اضافه کرد: در فرآیند تولید یک تئاتر کتابخانه ای، اعضا نقش اصلی را درانتخاب متن از منابعی مانند: کتابهای کانونی ویا طرح وایده ی خود دارند و درادامه تهیه وساخت دکور، عروسک، متن و... را برعهده می گیرند و مربی به عنوان هدایتگر بچه ها را راهنمایی می کند.

مدیر کل کانون لرستان عنوان کرد:امسال نیز این فعالیت در حال انجام است که در فصل تابستان مورد توجه کودکان نوجوانان قرارگرفته و یکی از فعالیت های مطلوب برای غنی سازی اوقات فراغت بچه ها به شمار می آید.

در حال حاضر ۱۷ مرکز ثابت فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و۷کتابخانه سیار روستایی وشهری و ۲مرکز پستی و یک مرکز مکاتبه ای در سراسر استان لرستان مشغول خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان هستند.

۷۲۷۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.