به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سیف روز یکشنبه در جلسه مدیران روابط عمومی های شهرستان پلدختر اظهار داشت: روابط عمومی در بیشتر اداره های پلدختر به مفهوم واقعی  وجود ندارد که این امر به دلیل اهمیت ندادن مدیران به موضوع یا این که در چارچوب سازمانی برای ادارات تعریف نشده است.

وی افزود: روابط عمومی یکی از پستهای حساس، مهم و نقش آفرین در اداره ها است اما در شهرستان پلدختر خبری از انجام وظایف آنان نیست و یا این که برخی ها هیچ کاری انجام نمی دهند.

به گفته وی  اصل روابط عمومی آمیخته ای از علم، هنر، فن و تجربه است و آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است که هرکسی نمی تواند نباید وارد این حوزه شود بنابر این اصل کار روابط عمومی ها تنها ارسال پیامک و نصب بنر نیست بلکه وظایف مهم دیگری نیز دارند.

سیف خاطرنشان کرد:مدیر روابط عمومی ادارات می تواند به عنوان یک مشاور، مدیر دستگاه را در تصمیم گیری ها یاری دهد یا بدون واهمه از رئیس اداره انتقاد کند.

وی بر لزوم رعایت اصل بی طرفی  روابط عمومی ها تاکید کردو افزود: روابط عمومی های پلدختر از لحاظ تجهیزات ضعیف هستند و خیلی از آنها برای پوشش خبری از گوشی تلفن همراه  استفاده می‌کنند.

فرماندار پلدختر گفت: روابط عمومی ها باید با انتشار واقعیت‌ها افکار عمومی را به سمت خود جلب و در جامعه از قدرت نقد پذیری بالایی برخوردار باشند.

سیف  افزود: روابط عمومی چشم بینا اداره و موجب رشد و بالندگی ادارات هستند که وظیفه آنها به عنوان پل ارتباطی مردم و ادارات تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ افکار عمومی است.

/۶۰۶۰/۷۲۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.