به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سال جاری افزود: روابط عمومی ها به هر میزان که قوی تر، کارآمدتر و به روزتر باشند بهتر می توانند از برنامه های سازمان خود دفاع کرده و باعث تقویت امید و نشاط در سطح جامعه شوند.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای روابط عمومی ها، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در به روز کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه برای انعکاس بهتر خدمات دولت و نظام اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از شناسایی موانع و کاستی های کاری حوزه روابط عمومی به عنوان اولین قدم در جهت پیشرفت آنها ذکر کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای بهبود وضع موجود روابط عمومی ها استفاده و تلاش های جدی تری صورت گیرد.
وی به نقش تعامل و تقویت ارتباط مدیر ارشد دستگاه اجرایی و مدیر روابط عمومی با رسانه ها در انعکاس هرچه بهتر اقدامات دولت و نظام اشاره و اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست جایگاه واقعی روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داده و برای تقویت این جایگاه تلاش کنند.
خوش خبر به برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این انتخابات در اولین جلسه نشان از اهمیت آن دارد چرا که انسجام روابط عمومی ها براساس ساختار تشکیلاتی و به صورت هدفمند می تواند زمینه فعالیت حرفه ای و تخصصی در این حوزه را بیش از پیش فراهم سازد.
وی با تاکید بر ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و معرفی روابط عمومی های برتر، خواستار ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در قالب های زمانی مشخص شد و تصریح کرد: معرفی روابط عمومی های برتر موجب الگوسازی فعالیت های شاخص این حوزه و ترویج فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند سایر دستگاه های اجرایی خواهد شد.
اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان جنوبی در سال 98 امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.