مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع تخت چان پلدختر اطفاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، جوامع محلی، دیده بانان، اهالی منطقه و ... این آتش سوزی اطفاء شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه اوایل صبح دیروز بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای که در منطقه وجود دارد این آتش سوزی به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از گزارش دیده بانان، پرسنل منابع طبیعی در منطقه حضور یافتند و توانستند علی رغم صعب العبور بودن، کوهستانی بودن و شیب بالای منطقه، آتش سوزی را اطفاء کنند.

نجفی با بیان اینکه شیب بالای منطقه باعث سقوط کنده های سوخته شده می شود تصریح کرد: پرسنل منابع طبیعی و نیروهای مردمی برای پایش در منطقه حضور دارند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان به پیگیری ها جهت شناسایی عاملین حریق گریزی زد و عنوان کرد: از همه مردم عزیز و تلاشگران عرصه منابع طبیعی به دلیل کمک رسانی در راستای مهار حریق تشکر و قدردانی می نمایم.

وی شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ را پل ارتباطی مردم با منابع طبیعی دانست و یادآور شد: از همه مردم فهیم و طبیعت دوست استان خواهانم که در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی، تخریب و قطع درختان، تهیه زغال، آتش سوزی و... مراتب را با منابع طبیعی استان در میان گذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.