به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه درنشست برآورد خسارت سیل در بخش کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری بروجرد اظهارداشت: در برآورد خسارت های ناشی از سیل در تمام بخش ها به خصوص در حوزه کشاورزی باید نهایت دقت نظر صورت گیرد.
وی با انتقاد از بزرگ نمایی از آنچه که اتفاق افتاده است، افزود: درسیل اخیرشهرستان بروجرد خسارات کمی را متحمل شد و نباید برآورد خسارت های ناشی از سیل غیر واقعی باشد.
رحیمی بیان کرد: دولت نهایت تلاش خود را انجام می دهد و با اینکه هنوز آثار سیل باقی است اما خسارات در حال پرداخت هستند که این گونه خدمات نظام باید گفته شود.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: برآورد نهایی ازخسارت سیل در بروجرد با سرعت عمل در حال انجام است و باید ظرف مدت زمان مشخص شده حدود 10 روزه دربخش های مختلف کشاورزی در سامانه مرتبطی که به همین منظور در نظر گرفته شده ثبت شود.
وی ادامه داد: پرداخت خسارت ها فقط در مورد آنهایی صورت می گیرد که فعالیت آنها همراه با مجوز رسمی و قانونی بوده است بنابراین اگر شخصی بر اثر سیل دچار خسارت شده باشد که از اساس آن فعالیت او دارای مجوز رسمی و قانونی نبوده است مشمول پرداخت خسارت نمی شود.
رحیمی یادآورشد: در این مرحله برآورد خسارت های ناشی از سیل در بخش کشاورزی صورت می گیرد و در مراحل بعدی سایر بخش هایی که دچار خسارت شده اند مورد بررسی قرار می گیرند.
1920/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.