به گزارش ایرنا، بهرام براری روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را نظارت بر عرضه کالا و خدماتی عنوان کرد که متناسب با این ایام بیشترین حجم تقاضاکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد.
وی اظهار داشت: در این ایام نظارت بر عرضه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت، روغن، شکر، خرما، زولبیا بامیه، مواد بهداشتی، میوه‌جات و سبزیجات بیشتر است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با بیان اینکه اگر در راستای عرضه و قیمت کالا تخلفی کشف و ثابت شود برخورد قاطع صورت می‌گیرد، افزود: علاوه بر وظیفه ذاتی تعزیرات، در کنار دستگاه‌های نظارتی نیز قرار خواهیم گرفت.
براری با بیان اینکه 20 هزار واحد صنفی پروانه دار در استان وجود دارد گفت: باید فرهنگ خویش نظارتی را غالب کنیم چرا که هرجایی که مردم بیشتر درصحنه باشند توفیقات در سطح کشور بیشتر است.

**متخلفان اقتصادی در لرستان 146 میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: متخلفان اقتصادی در استان لرستان 146 میلیارد ریال جریمه شدند.
براری اظهار داشت: در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان در سال 96، 10 هزار و 590 پرونده تشکیل شد که در سال 97 به 12 هزار و 435 پرونده رسید.
وی به افزایش پرونده‌های واردشده به تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد و افزود: این حجم ورودی پرونده‌ها نشان می‌دهد سازمان‌های نظارتی در بحث کنترل بازار عملکرد بیشتری داشته‌اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان 88 میلیارد ریال جزای نقدی به‌حساب دولت واریز شد و در سال 97 این رقم به 146 میلیارد ریال رسید که بیش از 64 درصد افزایش وصولی داشته‌ایم.
وی بیان کرد: سامانه 135 تعزیرات حکومتی و سامانه 124 سازمان صمت فعال است و مردم می‌توانند هم ما را در اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان کمک کنند و هم در طول سال شکایت و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.