محمد مهرافزون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: به مناسبت بیست و نهمین سال در گذشت این استاد فرزانه همزمان با خجسته ایام گرامیداشت هفته معلم این همایش با حضور استاد دکترعبدالجبار کاکایی شاعر و پژوهشگر و همچنین دکترمحمدرضا روزبه شاعر و استاد ادبیات ایران برگزارخواهد شد.
وی بیان کرد: از پژوهشگران و علاقمندان دعوت می شود، مقالات خود را در هشت موضوع از جمله فراز و فرود تخیل شاعرانه در قصاید اوستا، همگرایی سبک خراسانی وعراقی در شعر اوستا، سبک شناسی نثر اوستا با تکیه بر کتاب تیرانا و تحلیل گفتمان سروده های انقلابی اوستا تا هفتم اردیبهشت به دبیرخانه همایش ارائه دهند.
مدیرآموزش وپرورش بروجرد با اشاره به برنامه های هفته معلم اضافه کرد: دیداربا خانواده معظم شاهد، ایثارگران و پیشکسوتان امرتعلیم و تربیت، عیادت و دلجویی ازبیماران فرهنگی بستری درمراکر درمانی، حضور فرهنگیان و دانش آموزان درگلزار شهیدان و تجدید میثاق با آنان و دیدار با ائمه جمعه ازمهمترین برنامه های بزرگداشت هفته معلم در بروجرد است.
مهرافزون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی ویژه فرهنگیان، تزئین مدارس، مراسم متمرکز تجلیل از معلمان نمونه از دیگر برنامه های این هفته است.
وی ادامه داد: همچنین درهفته بزرگداشت مقام معلم از12معلم نمونه شهرستانی و استانی تجلیل می شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: تعمیق روحیه سپاسگزاری از معلم به عنوان عنصر موثر در تربیت مورد توجه جدی برنامه ریزان است و با درونی کردن و نشاندن باور برجان آحاد جامعه برای رسیدن به جایگاه به حق معلمان باید تلاش شود.
آموزش و پرورش شهرستان4000 هزار نفری بروجرد افزون بر 54 هزار دانش آموز و سه هزارو 400 فرهنگی شاغل دارد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.