به گزارش ایرنا، غلامرضا لطفعلیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون یکهزار و 600 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: در حال حاضر هشت هزار کیلومتر شبکه گاز در لرستان وجود دارد.
وی ادامه داد: گازرسانی به روستاها و توسعه خدمات به مناطق محروم، اولویت اصلی شرکت گاز لرستان است که در همین راستا پنج هزار کیلومتر از مجموع هشت هزار کیلومتر شبکه گاز استان در روستاها اجرا شده است.
لطفعلیان با بیان اینکه از مجموع 25 شهر استان 24 شهر از گاز لوله کشی بهره مند هستند، افزود: گازرسانی به شهر شول‌آباد از توابع شهرستان الیگودر در دست اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان همچنین گفت: این شرکت هم اکنون یک هزار و 350 میلیارد ریال ازمشترکان خود طلب دارد که 700 میلیارد ریال آن مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.
لطفعلیان با اشاره به اینکه وصول مطالبات در لرستان به سختی انجام می شود، اظهارداشت: 500 میلیارد ریال از طلب این دستگاه مربوط به مشترکان خانگی است.
وی ادامه داد: 99.8 درصد جمعیت شهری و 90 درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز شهری بهره مند هستند.
بیش از 500 هزار مشترک از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می کنند که بیش از 120 هزار مورد روستایی و 380 هزار نیز شهری و 9 شهرک صنعتی، 6 نیروگاه و 48 جایگاه سی ان جی لرستان از گاز بهره مند هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.