حسین اکبر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به علت بالا آمدن آب رودخانه سفیدرود خط لوله 30 اینچ انتقال گاز در مسیر رودخانه، محدوده پایین دست سد سنگر دچار پارگی و نشت شده است.
وی تعمیر و وصل مجدد جریان گاز را با توجه به بدی شرایط جوی و جریان زیاد آب رودخانه سپیدرود زمان بر دانست و ابراز امیدواری کرد تا این خط در سریع ترین زمان ممکن وارد مدار شود.
اکبر گفت: با توجه به برنامه ریزی و مدیریت توزیع گاز در ایستگاه های شهرستان رشت و شهرهای تابعه، گاز تمامی مشترکان استان به غیر از هفت ایستگاه سی ان جی در رشت و شهرهای سنگر، لشت نشا، کوچصفهان و خشکبیجار وصل می باشد.
وی تصریح کرد: برای قطع نشدن گاز منازل با ستاد بحران و دستگاههای مربوطه هماهنگ شده تا برای این دو روز گاز مساجد و ادارات دولتی نیز قطع شود.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما طی دو روز آینده درگیلان و از سوی دیگر مشکل ایجاد شده در قطع خط انتقال گاز سنگر به شهرستان های شرق استان همانگونه که از چندین روز قبل قطعی گاز نداشته ایم ، مردم با صرفه جویی این شرکت را درجهت پایداری گاز شبکه یاری کنند.
گیلان دارای یک میلیون و 50 هزار مشترک گاز است که شرکت گاز گیلان با اقدامات انجام شده مانع از قطع گاز حدود 400 هزار مشترک شد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.