به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت گاز کردستان، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل خاک برداری سد زیویه، بافت خاک بستر خط لوله انتقال گاز کامیاران به سروآباد در محدوده این سد دچار مشکل شده و نیاز به تغییر مکان این لوله بود.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه خط لوله را به فاصله 500 متری محدوده سد زیویه انتقال می دهیم، افزود: کار اتصال و جابجایی این خط لوله از ساعت 7 صبح تا 19 روز جمعه انجام می شود.
احمد فعله گری یادآور شد: به لحاظ ضرورت در تامین گاز طبیعی در بخش خانگی در این شهرستان ها، از ادارات و ارگان های دولتی و آموزشی درخواست می شود پس از پایان وقت اداری پنجشنبه 10 آبان تا ابتدای وقت اداری شنبه 12 آبان نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: در صورت نیاز در مدت زمان انجام عملیات، گاز واحدهای پر مصرف از جمله جایگاه های CNG، مراکز صنعتی و کشاورزی قطع می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز کردستان بیش از 503 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد، 99،9 درصد جمعیت شهری و حدود 85 درصد جمعیت روستایی این استان زیر پوشش شبکه گاز هستند.
در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
خط انتقال لوله گاز طبیعی کامیاران به سروآباد و مریوان 110 کیلومتر طول دارد. 90 هزار مشترک در شهرستان های سروآباد و مریوان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.