به گزارش ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در نشست خبری که در محل فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد، افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده شهرستان بروجرد نیز تا3 ماه آینده به طرح تجمیع فوریتهای پلیسی متصل می شود.
وی اظهار داشت: لرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد و قاچاق کالا و مفاسد اخلاقی جز استان های برتر کشور است و با اجرای طرح جلوگیری از سگ گردانی با خودرو و بدحجابی بانوان در حین رانندگی این معضل نیز حل خواهد شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: دریکماه گذشته سرقت در شهرستان بروجرد 11 درصد کاهش یافته و کشف سرقت و دستگیری سارقان 23 درصد افزایش داشته است.
سردارمهدیان نسب اضافه کرد: همچنین با تدابیر امنیتی نزاع دسته جمعی در بروجرد با 18 درصد کاهش رو برو بوده و اجرای طرح های عملیاتی 39 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: کشف مواد مخدر در بروجرد 42 درصد افزایش یافته و 498 معتاد متجاهر در یکماه گذشته دستگیر شدند.
وی با اشاره به ارتقا کلانتری 11 بروجرد و کلانتری اشترینان بیان کرد: بروجرد اولین شهرستان استان است که به عنوان نظارت ستادی انتخاب شده زیرا بروجرد ناوگان خودرویی مناسبی برای اجرای این طرح دارد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلانتری روستای شیروان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تفاهم نامه نیز برای راه اندازی کلانتری 15 روستای جهان آباد انجام شده است.
سردارمهدیان نسب افزود: در صورت مساعدت شهرداری بروجرد برای اختصاص زمین با 23 هزار متری ستاد جدید فرماندهی انتظامی شهرستان احداث می شود.
وی با اشاره به جاری شدن سیل در پلدختر و معمولان در فروردین ماه امسال افزود: در سیل اخیر 200 نفر از همکاران نیروی انتظامی لرستان و یکهزار نفر نیروی اعزامی از استان های همجوار با گشت های موتوری امنیت مناطق سیل زده را برقرار کردند.
وی اظهار داشت: 240 نفر از پرسنل نیروی انتظامی لرستان در راستای لایروبی منازل در پلدختر همکاری کردند و 14 کامیون وسایل مورد نیاز سیل زدگان با نظارت نیروی انتظامی توزیع شد.
وی باین کرد: سه چادر امدادی توسط بهداری نیروی انتظامی در مناطق سیل زده برپا و پنج هزار نفر ویزیت رایگان شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده نیروی انتظامی لرستان صبح سه شنبه در صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بروجرد شرکت کرد و سپس از بخشهای مختلف ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد بازدید به عمل آورد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.