به گزارش ایرنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: قاچاقچیان در چندین نقطه از سواحل شهرستان سیریک اقدام به لوله گذاری جهت قاچاق سوخت از داخل روستای زیارت بزرگ به دریا کرده بودند.
وی افزود: قاچاقچیان از این طریق در کمترین زمان سوخت های قاچاق را به لنج ها منتقل و سپس به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان قاچاق می کردند، که با هوشیاری پلیس و همکاری مردم این خط لوله کشف و معدوم شد.
سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه انتقال لوله های کشف شده به یگان انتظامی ممکن نبود با هماهنگی قضایی در محل معدوم شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این عملیات تعداد 2 مخزن فلزی وبتنی که در عمق زمین به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود نیز کشف گردید که با توجه به عدم امکان انتقال مخازن، مقدار 60 هزار لیتر گازوییل جاسازی شده در آنها با 5 دستگاه خودرو به یگان منتقل و مخزن های کشف شده در محل تخریب شدند.
سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد: در این عملیات عامل اصلی تعبیه و انتقال لوله های انتقال سوخت از خشکی به دریا شناسایی و هماهنگی های قضایی لازم برای دستگیری وی ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.