سرهنگ مجید سوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان، امامان جماعت، هیات امنا و فرمانده هان پایگاه های مقاومت مساجد برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی اظهارداشت: در این طرح هرمسجد در بروجرد کمک های مردم را برای ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان جمع آوری می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: درجریان سیل اخیر در پلدختر و معمولان 250 نفر از بسیجیان و پاسداران این شهرستان به این مناطق اعزام شدند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: با همکاری گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاکسازی معابر و منازل سیل زدگان انجام و روزانه سه هزاربسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان ازکمک های مردمی در اختیارسیل زده قرار گرفت.
وی ادامه داد:همچنین بسیجیان شهرستان200 تن کالا اهدایی ازطرف مردم شهرستان درپلدختر توزیع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سپاه پاسداران یک سازمان برجسته درکشور است که در همه عرصه های نظامی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی پیشتازاست.
سرهنگ سوری افزود: دلیل عصبانیت و دشمنی دشمنان علیه سپاه و انقلاب برجسته بودن سپاه درهمه عرصه های انقلاب اسلامی ایران است، و سپاه پاسداران با همه قوا در خدمت انقلاب و اسلام و ایران و ولایت و رهبری است.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.