به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: یکی از نمونه های بارز این امر ارائه انواع خدمات و امدادرسانی با تمامی توان و امکانات از سوی ارتش به مردم سیل زده استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان در ایام نوروز امسال است.
وی با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، افزود: آن حضرت پس از ظهور با تشکیل حکومت جهانی اهداف و آرمان های تمامی پیامبران را تحقق می بخشد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: پس از ظهور حضرت مهدی (عج) به عنوان منجی عالم بشریت قسط و عدل در دنیا برقرار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: آیین جشن نیمه شعبان روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه 1398 در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: زمان آغاز این آیین جشن در شهر یاسوج از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح و مکان آن نیز مصلای امام خمینی (ره) است.
امام جمعه یاسوج گفت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در آیین های جشن نیمه شعبان امسال داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب درصدد نابودی و یا منحرف کردن آن بودند.
وی افزود: نیروی مخلص سپاه تمامی دسیسه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب را در 40 سال اخیر بی اثر کرده است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: سپاه فرزند انقلاب، مدافع دین اسلام، حافظ امنیت کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: به همین دلیل است که دشمنان و به ویژه آمریکا به شدت مخالف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و علیه آن توطئه می کنند.
وی ابراز داشت: آمریکا به عنوان ایجاد کننده و حامی تروریست ها خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می کند که این ادعا دروغی بیش نیست.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.