به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در این روزهای سخت مردم و مسولان با همه توان خود پای کار آمدند که در این میان استانداری سمنان به جهت شناخت بیشتری که از استان ما داشت طبیعتا با سرعت و انگیزه بیشتری وارد شد.
وی ادامه داد: استان سمنان خود در شرایط سختی بوده که آخرین آن مسئله رانش زمین در مناطقی از این استان است اما با این حال به کمک لرستان آمده اند که از این جهت بسیار از مسئولان این استان تشکر و قدردانی می کنم.
خادمی اظهار داشت: علاوه بر کمک های امدادی و عمرانی که استانداری سمنان به سیل زدگان لرستان ارائه کرده، صنعتی بودن استان سمنان نیز می تواند در این خصوص بسیار گره گشا بوده و در زمینه های مختلف فنی و صنعتی کمک های بزرگی به استان کند.
استاندار لرستان با بیان اینکه مناطق سیلزده چم مهر و بابازید شرایط ویژه تری دارند افزود: این روستاها اگر پاکسازی شوند می توان بعنوان اسکان موقت نیز از آنها استفاده کرد.
وی ادامه داد: ترمیم و بازسازی جاده دسترسی و پل روستای چم مهر نیز از طرح هایی است که به سرعت باید در روزهای انجام شود زیرا نقش بسیار مهمی در تسریع امداد رسانی و بازسازی این روستا خواهد داشت.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.