به گزارش ایرنا علیرضا آشناگر عصر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه استان سمنان بلافاصله بعد سیل لرستان علی رغم استقرار در مناطق آسیب دیده استان گلستان با هماهنگی های انجام شده به پلدختر وارد شد اظهار داشت: همچنین 96 دستگاه ماشین آلات سنگین به منطقه اعزام کردیم که این دستگاه ها ابتدا در سیل خرم آباد و بعد از آن در معمولان و سپس در پلدختر بکار گرفته شدند.
وی با بیان اینکه جزو اولین گروه هایی بودیم که کارهای امداد اولیه را در پلدختر پایان دادیم اظهار داشت: اگر نیاز باشد باز هم اقدامات بیشتری را در این مناطق انجام می دهیم در غیر این صورت تمایل داریم مناطقی مانند روستای چم مهر که خسارات بسیار سنگین تری را متحمل شده به استان سمنان سپرده شود.
به گفته وی تجهیز موکب ها یکی از این موارد است زیرا علاوه بر موکب دامغان که قابلیت پخت پنج هزارعدد غذا روزانه را داراست موکب گرمسار را نیز در روستای چم مهر راه اندازی کرده ایم.
وی ادامه داد: مورد دیگر بازسازی خانه های روستایی است لذا بنیاد مسکن استان ما آمادگی ورود دارد ، البته در خصوص بازسازی اماکن عمومی روستا نیز برای ساخت 2 مدرسه نیز اعلام آمادگی کرده ایم.
استاندار سمنان گفت: در اقدامی دیگر 50 بسته لوازم خانگی متشکل از14 قلم کالای اساسی را در 10 روز آینده به این روستا تقدیم می کنیم.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.