غلامحسین مهماندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: دستورالعمل ابلاغی برای صدور شناسنامه این دسته از سیل زدگان ابلاغ شده و شناسنامه جدید برای آنان به صورت رایگان و خارج از نوبت صادر می شود.
وی بابیان اینکه دریافت درخواست متقاضیان از دیروز یکشنبه در اداره ثبت احوال گنبدکاووس آغاز شده است، گفت: افرادی که شناسنامه آنان در جریان سیل مفقود شده می بایست با مراجعه به این اداره فرم لازم را دریافت نمایند.
مهماندوست اضافه کرد: سیل زدگان درنقاط شهری باید پس از تکمیل فرم آن را ابتدا به تایید شهرداری و در ادامه به تایید ستاد مدیریت بحران مستقر در فرمانداری ویژه برسانند و پس از تایید این دو مرجع، به اداره ثبب احوال برای صدور شناسنامه تحویل نمایند.
وی تصریح کرد: سیل زدگان مناطق روستایی نیز باید پس از دریافت فرم مربوطه از اداره ثبت احوال و تکمیل آن، اطلاعات فرم تکمیلی را ابتدا به تایید دهیار روستا و در ادامه به تایید ستاد مدیریت بحران فرمانداری ویژه برسانند.
رییس اداره ثبت احوال گنبدکاووس ادامه داد: پس از تحویل فرم تایید شده، صدور شناسنامه جدید برای سیل زدگان به صورت رایگان و خارج از نوبت توسط این اداره انجام می شود.
به گزارش ایرنا، براثر بارش های شدید و رگباری باران در روزهای پایانی سال گذشته و طغیان رودخانه ها، حدود 25 درصد از شهر گنبدکاووس به وسعت 400 هکتار و 15 روستای این شهرستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شد و زندگی حدود 88 هزار نفر از ساکنین شهرستان گنبدکاووس را تحت تاثیر قرار داد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.