به گزارش ایرنا سردار ایوب سلیمانی روز چهارشنبه در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت، امداد و نجات و نظم و تردد در مناطق سیل زده به صورت جدی حضور دارند.
وی افزود: در شهرستان پلدختر اکنون آب فروکش کرده و امداد و نجات شروع شده ولی باید برای امداد رسانی به مردم یک نظم مناسب وجود داشته باشد و کنترل مدیریت صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در این راستا نیروهای کمکی ارسال شد و خودمان از نزدیک در جریان امدادرسانی قرار گرفته ایم که بتوانیم دستورات لازم را صادر کنیم.
جانشین فرمانده ناجا گفت: نگرانی ما بر این است که به دلیل مشکلات زیاد مردم و محدودیت امکانات باید توزیع امکانات به صورتی مدیریت شود که مشکلات حاشیه ای بوجود نیاید.
سردار سلیمانی بیان کرد: حفظ اموال، توزیع مناسب امکانات، انتقال و اسکان مردم در اولویت قرار دهد و اگر به درستی انجام نشود ممکن است هزینه ها مضاعف به همراه داشته باشد.
دوشنبه 12 فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرده، سد مروک دورود سرریز کرد و به صدها هزار نفر از اهالی استان هشدار داده شده که منزل خود را ترک کنند.
برق، آب و گاز بسیاری از مناطق شهری و روستایی لرستان قطع شد، پل های بسیاری نیز در مسیرهای اصلی و فرعی فروریخت.
/6060/3210/7264
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.