به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی اسدی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: سیل شیراز نتیجه بی تدبیری شهرداری بود که منجر به از دست دادن بسیاری از هم وطنان و بروز مشکلاتی برای مردم و مسافران شد.
وی اظهار داشت: بارندگی ها تا پایان فروردین ادامه دارد و انتظار می رود مسئولان تدابیر لازم را برای جلوگیری از بروز این گونه حوادث ناگوار اعمال کنند. خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: بیانیه 22 صفحه ای مقام معظم رهبری خطاب به جوانان باید مورد مطالعه مسئولان قرار بگیرد و هر کس در شهر و نقطه ای با بهره گیری از آن زمینه توسعه منطقه خود را فراهم کند.
حجت الاسلام اسدی نسب اضافه کرد: در بروجرد حرکت عمیقی برای مطالعه این بیانیه 22 صفحه ای رهبر انقلاب دیده نشده که باید اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در مدت اندکی که در بروجرد فعالیت داشتند تلاش کردند بدون ریا در راستای وحدت بین گروه ها و جناح ها قدم بردارند و در این راستا نیز باید همه همکاری لازم را داشته باشند.
امام جمعه موقت بروجرد گفت: انسان باید ارزش محور و مکتبی فکر کند و این درست نیست که جناحی همه رفتار خود را قبول و رفتار و تفکر جناح مخالف را باطل بداند.
حجت الاسلام والمسلمین اسدی نسب با اشاره به 13فروردین ماه و روز طبیعت افزود: بدعت ها و خرافات این آیین باید برچیده شود و اینکه اگر 13بدر از خانه بیرون نیایی و سبزه گره نزن اتفاق بدی خواهد افتاد یک بدعت بد و نادرست است.
وی اظهارداشت: حضرت آیت الله العظمی حسین بروجردی مرجع بزرگ شیعیان است که 18سال از عمر خود را در بروجرد سپری و خدمات بسیار بزرگی در عرصه علم و دین به جهان ارائه نموده است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.