حجت الاسلام غلامرضا عادل، روز دوشنبه در بازدید از طرح آرامش بهاری در بروجرد افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و پذیرایی و میزبانی مطلوب و شایسته از زائران و مهمانان حوزه گردشگری مذهبی با هدف تقویت باورهای دینی، مذهبی انجام می شود.
وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروزبقعه امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی در حال فعالیت است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اضافه کرد: بقعه بسیاری از امامزادگان امروز در شهرها واقع شده اند تا پیام ولایت را به همه برسانند.
حجت الاسلام عادل ادامه داد: در این شبیخون فرهنگی که دنیا می خواهد ما را از فرهنگ اهل بیت جدا کند، ما باید از ظرفیت بقاع متبرکه استفاده کنیم تا معارف اهل بیت و قرآن را در جامعه ترویج دهیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه در حال اجرا بوده و سال گذشته نیز این شهرستان رتبه برتر کشوری را در این بخش کسب کرد.
حجت الاسلام ارکبان بیان کرد: در طرح آرامش بهاری نمایشگاه هایی در چند غرفه شامل چند رسانه ای، مشاوره خانواده و مسائل تربیتی، وقف، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید از ابتدای تعطیلات نوروز در بقاع متبرکه امام زادگان شهرستان برپا شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه به بروجرد از بقاع متبرکه این شهر بازدید و مقرر شد اجرای طرح توسعه امام زاده ابوالحسن در دستور کار قرار بگیرد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.