به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش بانوی انقلاب با همکاری تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اداره اوقاف و امور خیریه، دانشگاه ها، شهرداری و شورای اسلامی شهر بانه هفتم اسفند برگزار می شود.
امام جمعه بانه روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی شهرستان و هماهنگی برگزاری همایش بانوی انقلاب اظهار داشت: ضروری است مراسم ها و همایش ها با شور و شوق بیشتری برگزار شود تا جامعه برای حضور بیشتر در این مراسم ها تشویق شوند.
ماموستا عبدالله حیدری به تاثیر گذاری مراسم های دینی و فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید در برگزاری مراسم ها و آیین های مختلف به فرهنگ دینی و خواست مردم نیز توجه شود.
رئیس تبلیغات اسلامی بانه نیز در این ستاد گفت: همایش بانوی انقلاب برای تجلیل از بانوان فرهیخته و بانوان نمونه شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام ابراهیم مولازاده اظهار داشت: زنان از پیشگامان جامعه اسلامی هستند و باید به جایگاه آنان در جامعه بیش از گذشته توجه کرد.
وی اضافه کرد: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند که یکی از اهداف این همایش بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای بانوان است.
حجت الاسلام مولازاده گفت: در حاشیه این همایش گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی در مدارس و دانشگاه ها نیز برگزار می شود و بانوان فرهیخته شهرستان درباره اهمیت و جایگاه زن در اسلام و حجاب و عفاف سخنرانی می کنند.
به گزارش ایرنا، 20 جمادی الثانی مصادف با هفتم اسفند روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.