به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر چهارشنبه در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر با تاکید با بیان اینکه جوهره قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض، ریشه کن کردن جور و فساد در جامعه و اقامه عدل است.
وی بیان کرد: اگر بنا بود با زیاده خواهی عده ای آمران به معروف و ناهیان از منکر صحنه را خالی کنند باید پیامبران الهی صحنه را خالی می کردند و امام حسین(ع) قیام نمی کرد.
وی با بیان اینکه امروز هم تداوم انقلاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر است بیان کرد: وظیفه ما امروز بسیار سنگین است و این اجتماع شما اثر خود را خواهد گذاشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه در سال گذشته فتنه ای که به وجود آمده بود را شما آمران به معروف و ناهیان از منکر خاموش کردند، ادامه داد: ما بر پیمانی که با خدای متعال داریم استوار ایستاده ایم و اگرچه ما مظلومیم اما مظلوم قدرتمند و مقاوم هستیم.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه همین تلاش شما تهاجم فرهنگی دشمن را از بین برد و جنگ اقتصادی هم به وسیله امر به معروف از بین می رود، اظهار داشت: اگر شما آمران به معروف و ناهیان از منکر نباشید جامعه به چه دردی مبتلا می شود، حضور شما بازدارنده و در هر صحنه ای باعث جلوگیری از فساد است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر دلسوزان جامعه هستید، امر به معروف یعنی حضور در صحنه، یعنی صحنه را ترک نکنیم.
آیت الله میر عمادی بیان کرد: افرادی که به حقوق مردم تعدی و تجاوز کردند، مانع خدمت به هستندو عامل اصلی محرومیت می باشند.
وی با اشاره به اینکه امر به معروف به معنای بیتفاوت نبودن نسبت به سرنوشت خود و جامعه است ادامه داد: سرنوشت ما به انقلاب و ولایت بستگی دارد، ولایت ستیزان به وسیله ولایتمداران باید سرجای خود بنشینند،کسانی که اعتقادی به ولایت ندارند و ظاهرا اسم ولایت را می برند و در باطن ریشه ولایت را می زنند باید به وسیله امر به معروف و نهی از منکر سر جای خود بنشینند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ما پشت ولایت را خالی نمی کنیم و بر میثاق خود استواریم، بیان کرد: چه کسی می تواند بگوید امر به معروف و نهی از منکر لازم نیست.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.