محمد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از 26 اسفند ماه آغاز و تا 16 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در این طرح خدماتی شامل ارائه کمک های اولیه، اندازه گیری فشار خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه شهرستان و استان، آگاه سازی مسافران نوروزی نسبت به حوادث رانندگی، مشاوره ایدز و اعتیاد و همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی انجام می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در حاشیه اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین بزرگ بهرفت نیز ایجاد شده که در آن اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مستقر در فاصله ایمنی و سلامت مسافران را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت می کنند.
کرمی یادآورشد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون 30 نفر از اعضای داوطلب حوزه جوانان مشارکت داشتند.
وی افزود: تاکنون یک هزارو 402 نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند و 2 هزارو 12 نقشه و هفت هزار و 210 بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: 631 مسافر نوروزی به ایستگاه سلامت هلال احمر در پست های راهنمایی مراجعه و 191 کودک نیز در ایستگاه دوستدار کودک حضور داشته اند.
کرمی اظهار داشت: هلال احمر بروجرد با سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و 70 نفر امدادگر و سه پست راهنمایی مسافران نوروزی با 30 نفر از سازمان جوانان هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی هستند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.