محمد مهرافزون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در 30 واحد آموزشی در قالب 268 کلاس درس اسکان یافتند.
وی اظهار داشت: از این تعداد 9 واحد آموزشی درجه ' الف ' و 21 واحد درجه ' ب ' که برای همه واحدها تجهیزات لازم از جمله یخچال، تلویزیون، آشپزخانه و حمام مجزا در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مدارس گروه ' الف' دارای حمام، آشپزخانه مجزا، تلویزیون، یخچال و دیگرامکانات رفاهی هستنند و مدارس گروه ' ب ' نیز حمام و آشپزخانه عمومی دارند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان از تاریخ 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 98 ادامه دارد.
مهرافزون اضافه کرد: در ایام نوروز 97 بیش از 16هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس بروجرد اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه این شهرستان بعد از خرم‌آباد بیشترین حجم مسافر و گردشگر را در لرستان دارد، یادآور شد: برای اسکان مسافران نوروزی اولویت اول با فرهنگیان است.
شهرستان بروجرد به عنوان دروازه لرستان به دلیل آب وهوای معتدل، طبیعت زیبا وبکر، 175 بنای تاریخی و17 بقاع متبرکه همه ساله در ایام تابستان و نوروز مورد استقبال گردشگران داخلی وخارجی قرارگرفته است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.