شریف خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آب و هوای معتدل، طبیعت زیبا و بودن در مسیر ارتباطی شهرهای غربی، اظهار داشت: موقعیت منحصر به فرد شهرستان سلسله باعث شده که همواره در فصول گردشگری، گردشگران بسیاری از سراسر استان و کشور از این شهرستان کوچک و خوش آب و هوا بازدید کنند.
وی با اشاره به برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان و انجام هماهنگی لازم به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران، عنوان کرد: شهرستان سلسله دارای بیش از 400 اثر تاریخی است که تاکنون بیش از 220 اثر از آنها در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده اند.
خسروی خاطرنشان کرد: سلسله دارای تپه های باستانی، قلاع تاریخی، مناطق نمونه گردشگری و سرابها و چشمه های بی نظیری است که در طول سال گردشگران بسیاری از آنها بازدید می کنند.
وی ادامه داد: از مهمترین این آثار می توان به تپه سلطان مشرق، تپه گریران، قلعه تاریخی مظفری، خانه رحتی، سراب زز و هنام و مناطق نمونه گردشگری کهمان، گلهو و کاکارضا اشاره کرد.
فرماندار سلسله با بیان اینکه صنایع دستی هر منطقه، نشانی از ذوق و هنر و همچنین سبک زندگی اهالی آن منطقه است، خاطرنشان کرد: در شهرستان سلسله بافت گلیم از قدمتی دیرینه برخوردار است و گلیم های دست بافته بسیاری از بانوان شهرستان زینت بخش منازل بسیاری از شهروندان است و همین امر باعث شده تا در ایام نوروز بازارچه فروش صنایع دستی و تولیدات بانوان برای عرضه به مسافران و گردشگران در شهرستان دایر شود.
وی با اشاره به تجهیز 6 مدرسه از مدارس شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا مسافرانی که قصد اسکان در شهرستان سلسله را دارند سفری خاطره انگیز و با خدمات دهی مطلوب را در شهرستان تجربه کنند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.